#1 Skrevet Mars 10, 2009 http://senk.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=10078&ASP=670360&Type=Audi&Model=S4%20(C4)&Year=1992&Back=WA_Katalog[P]ASP=670360[O]Type=Audi[O]Model=S4(C4)[O]Year=1992[O]Klasse=03 noken som har prøvd ditta senkesette fra senk.no på s4 c4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2009 har nettopp montert det for en måned siden.. er fornøyd hittil, men fikk feile dempere bak, og det midt i jul/nyttårs tiden. alt var stengt i en uke etter nyttår, så fikk ikke bilen på veien før ut i februar engang.. har ikke fått testet det skikkelig i svinger enda da jeg ikke har fått tatt en hjulstilling på den enda, og det fram til nå og en stund framover er bare dritt vær.. Ellers stiv og god å kjøre med... syns det var litt lite senk.. kunne godt vært 20mm til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2009 men dei siger vel sammen dei og etter litt bruk =) noken andre med erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2009 Har dette på min 80. Ang hvor lav den blir er det vanskelig å si hvorvidt de gamle er slitne eller ikke. Jeg har 60mm senk på min og den ble ikke 60mm lavere enn den var. Fin å kjøre på vei, men ved aktiv kjøring på bane synes jeg de har for stor vandring slik at det blir en del krenging. jeg har komplett inkl dempere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...