Det nye styret i Bergen presenter seg.

Anbefalte innlegg

Desverre var ikke oppmøtet det store idag, og jeg hadde håpet at det skulle komme flere kandidater. Men det nye styret foreløbig består av meg(leder), Christer og Eivind.

 

Det er forsatt plass til flere i styret og jeg vil gjerne at de som meldte sin interesse tidlgere kontakter meg slik at vi kan finne noe dere også kan bidra med.

 

Jeg vil og prøve til å få til ett møte snarest mulig så vi kan legge en plan for aktiviteter i 2009 :D

 

Takker for tilliten til de oppmøtte. Vi og alle dere andre skal gjøre vårt beste for at Bergen forsetter å være ett bra lokallag. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal bli bra :)

 

Klapp klapp for Elisabeth :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til dere!!

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal bli bra:) Vi får håpe vi kan bidra til at lokallaget blir regnet som ett meget aktivt lokallag.

 

Møter er bra Elisabeth, men bli ferdig med flyttingen først... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser bra ut. :) Lykke til alle tre. Tror nok du blir en bra leder Elisabeth.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette her ja :) Lykke til, vi gleder oss til mer info angående treff og diverse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis til nye gjengen.... Håper dere kjører på og fører Bergen Lokallag til nye høyder. Husk og skrik ut til oss "gamle" hvis det er noe.. Dette blir supert: vinke :

 

Eivind har bilen full i skiltplater og effekter allerede så han er klar som et egg: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til folkens...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge dette. Bare gi beskjed om dere trenger hjelp til noe, så kan jeg se om det passer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis til det nye styret. Lykke til med jobben.

Stiller meg fortsatt til disp hvis det trengs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.