Anbefalte innlegg

Har endelig fått digitalisert klippet fra IMSA GTOèn fra Finnland på Vålerbanen.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg VIRKELIG hatt lyst å sett siden jeg hørte om at en IMSA GTO hadde vært der.....:tilber::tilber::tilber: Har den fortsatt banerekorden der egentlig ? Snakk om å være fullstendig overlegen da hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brutalt :D Leker med de andre bilene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rått!!!: rock : noe mer info om denne bilen eller:)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig bra !

Fantastisk bra kvalitet til å være av den årgang : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overlegen, men ikke så driftsikker? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rått!!!: rock : noe mer info om denne bilen eller:)?
Syns å ha lest om denne bilen en eller annen plass....: klø : Replika som er bygd i Sør-Afrika sies det ihvertfall på filmen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overlegen, men ikke så driftsikker? :)
En løpsbil er vel ikke så ofte bygget for å være så veldig driftsikker da ;) Eneste Lemans-bilene som må tåle et døgn (x antall tusen km) med hardkjør i strekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når var dette løpet her ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info ja. Får vel skrive litt da.

 

Er det virkelig ingen som har stusset over at speilene sitter i "rutene" og ikke på dørene?

Saken her er at bilen er en sportsvogn, men da den bygget i Sør-Afrika var det et krav om å

kjøre med biler i produksjon. Løsningen ble altså å ta en Audi 4A og bygge etter samme

prinsippene/teknologi som en 90 IMSA GTO. Altså, vi har her en "100 IMSA GTO".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info ja. Får vel skrive litt da.

 

Er det virkelig ingen som har stusset over at speilene sitter i "rutene" og ikke på dørene?

Saken her er at bilen er en sportsvogn, men da den bygget i Sør-Afrika var det et krav om å

kjøre med biler i produksjon. Løsningen ble altså å ta en Audi 4A og bygge etter samme

prinsippene/teknologi som en 90 IMSA GTO. Altså, vi har her en "100 IMSA GTO".

Kan det være "broren" til denne da mon tro ?? Fant igjen den siden jeg hadde i favoritt-linkene mine ;)

 

http://www.eurospecsport.com/race-cars/s4-gto/index.htm

 

Dette er iallfall en S4 bygd til GTO-"specs" og utseende....å den er bygd i Sør-Afrika

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme bilen ja. Flink du er Pål :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En løpsbil er vel ikke så ofte bygget for å være så veldig driftsikker da ;) Eneste Lemans-bilene som må tåle et døgn (x antall tusen km) med hardkjør i strekk.

 

Det er jo greit om den holder to av to løp, ikke ett av to?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme bilen ja. Flink du er Pål :D
Hehe takk,begynte å surre i topplokket når jeg hørte han sa at bilen var en replika.....da måtte jeg tråle bil-linkene mine !! :) Jaggu fant jeg den ikke ;) men det ser da lidderlig ut som en IMSA-motor som står nedi den på siden til Eurospec. Kjennetegnet er jo kamdrevet som står i nedkant av toppen å ikke rett på kammen som en vanlig femmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhåhå.. RÅTT!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syk film... digget den rundt 3.00 - 3.15 kjører sikksakk mellom di andre bilene... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he jeg var der så den .trur det var i 1998 at den var der, så same bilen i sverge i 96 på anderstorp den barkerte det alt anet. har noen bilder i papirformat:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he jeg var der så den .trur det var i 1998 at den var der, så same bilen i sverge i 96 på anderstorp den barkerte det alt anet. har noen bilder i papirformat:)

 

 

Scann de bildene og legge de ut her a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har dere noe bilder

gvgvg.jpg

jghvgvg.jpg

jhbjhb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det måtte jo være Henning Isdal som kommenterte: smil :. Klassisk;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det måtte jo være Henning Isdal som kommenterte: smil :. Klassisk;).
Hehe husker det var ukens høydepunkt når det programmet gikk på tv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe husker det var ukens høydepunkt når det programmet gikk på tv :)

 

Har noen gamle VHS'er fra 86 årgangen av Motormagasinet (tror det er det programmet/filmene heter) hvor Henning Isdal kommenterer rally og tester biler på en utrolig traust måte:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig rått :) Er ikke han Henning Isdal kommentator i Injection som TV-Media lager?

 

Vært steintøft å fått de til å lage en repotasje fra VACN Våler/Rudskogen med han som kommentator som de kunne sendt på Injection :)

 

 

Lurer på hva Audi folka tenkte på jeg : klø :

as the factory crushed three of the five original GTO cars sometime after the close of the season

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.