#1 Skrevet Mars 11, 2009 (endret) Noen som har et 4x100 nav fra VW/Audi liggende ?? Skal til å polere og pusse ytter-ringer på et sett BBS RS felger å hadde vært greit å hatt et nav så e får spent opp felgen i dreiebenken her på jobb. Om det er et heilt nav med lagerhus å alt kan e gjerne ta det også. Spiller ingen rolle på tilstand så lenge navet er 4x100. Skal kun brukes til oppspenning av en felg. Stikkordet her er gratis eller meeeget billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2009 Tror jeg har liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2009 Supert,et greit hjelpemiddel for lettere å spenne opp felg i dreiebenk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2009 Jeg blir mest sannsynlig på verkstedet fredag og lørdag. Kan se etter det på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2009 Jeg blir mest sannsynlig på verkstedet fredag og lørdag. Kan se etter det på fredag.Supert,skal faktisk forbi verkstedet på lørdag på dagen. Skal kjøre eldstemann i bursdag på Brusdal-skolen,kan stoppe innom på vei tilbake da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2009 Takk for navet Alf-Einar !!! Skal komme godt med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2009 Ingen problem, du må hive ut bilder når felgene begynner å bli ferdige:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...