#1 Skrevet Mars 11, 2009 Hei Merkelig sak her. Selger som kjent LED-pærer til alle biler, men har oppdaget en litt snål ting i akkurat min bil. Virker som + og - er byttet om.. Slik jeg tror det SKAL være, så skal pluss være på ledninga og minus på sokkelen.. Stemmer ikke dette? I min bil var det i allefall omvendt.. Fredrik: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2009 Hei! H3 skal normalt ha pluss via ledning og jord via sokkel ja. Har du målt på bilen at det er tilfelle at det er byttet om, så at det evt ikke er LED-pærene som er laget feil? Evt er det ettermonterte lykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2009 Er ærlig talt usikker på hvordan jeg kan måle dette? Har sjekket de andre pærene jeg selger, alle er pluss på ledningen og minus i sokkelen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2009 Er bare å måle på ledningene i bilen det, rød målepinne på ledning og svart på sokkelen, så får du opp om det er rett polaritet eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2009 Selvfølgelig. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...