Anbefalte innlegg

Lager en tråd om dette jeg:) så kan det jo hende man kjenner igjen noen biler på veien rundt om i Follo etterhvert om folk legger ut litt bilder av bilene sine:)

Starter med Loppa mi: 09 Golf GT-sport R-line candy hvit. Blink gjerne om du ser meg:p

Copy of IMG_9572.JPG

copy-IMG_9573.jpg

copy-IMG_9571.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø :: flau : mulig jeg er blond men får opp denne tråden som du linker til ved å tykke på linken.. men ikke om jeg leter etter den i forumet (follo) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers vet jeg av erfaring at en god del av bilene i follo lokallag befinner seg mest på veien (eller garasjen), og mindre inni internett.. ;)

Tøff bil du hadde der forresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers vet jeg av erfaring at en god del av bilene i follo lokallag befinner seg mest på veien (eller garasjen), og mindre inni internett.. ;)

Tøff bil du hadde der forresten :)

Aha.. hehe det forklarer litt at det var så få inne på follo siden:) Takker:) Digger den BMW`n din!!! hvit BMW med riktighjulstrekk og hvit må bare bli bra det!! blir den å se på lokallagsmøte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å troppe opp med rød S2 jeg da.. eller Svart 320xdat, eller hva nå jeg har tilgjengelig når jeg drar fra jobb.. den på bilde er gammel, men mangel på tiltak gjør at bildet ser sånn ut fortsatt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å troppe opp med rød S2 jeg da.. eller Svart 320xdat, eller hva nå jeg har tilgjengelig når jeg drar fra jobb.. den på bilde er gammel, men mangel på tiltak gjør at bildet ser sånn ut fortsatt ;)

Ok:D rød s2 får jo liksom ikke blitt feil på noen måte det heller da:D Fin bilpark du har og mc da!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som møtte opp på treffet på vinterbro da jeg var der med TT? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som møtte opp på treffet på vinterbro da jeg var der med TT? :)

Jupp :) Da er det DEG Ronny pratet om da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp :) Da er det DEG Ronny pratet om da ;)

Hehe, jess:p Liten verden;p

Hva siern a? Bare tull vel ? :bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.