#1 Skrevet Mars 11, 2009 Hei ! Tar et møte om treffet vi skal arangere 23 mai. Åpent for alle som ønsker! Vi trenger litt hjelp fra dere i lokallaget. -vakter -rigging -rydding -medhjelpere Det er ikke snakk om store oppgaver, kun litt hjelp på selve treffdagen. Velkommen skal dere være!! møtet blir på rio pizza mandag 23 mars klokken 19 00. felleskjøring fra moheim 18 45 for dere som vil. MVH Stian Olsen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2009 ææ..kan dessverre ikke Men hvis det er noe dere trenger hjelp til, så er det bare å spørre! (pm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 den er god kommer med noen spørsmål etter møtet, da har vi litt oversikt over hva vi trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2009 Kommer desverre ikke dama har bursdag så da er jeg redd det blir skjærings med møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2009 Kommer desverre ikke dama har bursdag så da er jeg redd det blir skjærings med møte ta med deg dama så kan vi diskutere den vaskinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2009 regner med og få tatt en tur innom ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2009 Da kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2009 strøkent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2009 minner om møtet i morgen (mandag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2009 Stian sier jeg må ta meg en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 3, 2009 åssen gikk dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 3, 2009 joda det funka det fått spikra noen firmaer som kommer på treffet og det meste er mer eller mindre under kontroll. sender deg en pm hvis du ønsker noen oppgaver.... ta turen 13 april hvis dette passer for deg mvh stian olsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...