#1 Skrevet Mars 12, 2009 Noen som har peiling på om felgservice tar seg av glassblåsing av felger?, om ikke peiling på hva som blir gjort med felgene?. Om de eksisterer enda ?.......har noen felger jeg muligens må få fresha opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2009 Felgservice eksisterer enda, men veit ikkje om han glassblåser. Han har et godt rykte på seg, men tar seg grit betalt og... Hvis du kun skal lakke felgene, kan du ringe Slengesol, han lakker alt.. Eg leverte mine 19" i fjor til Bergen Eloksal, de fikk de glassblåst og pulverlakkert. OG etterpå var felgene ødelagt.. de såg ikkje ut.. 1. traff ikkje med fargen, 2. Glassblåsingen var altfor brutal og lagde for store porer. 3. Elendig lakkert. renninger noken plasser og ikkje lakk andre plasser.. Skal du ha felgene glassblåst ville eg hørt med eit firma på Toppe, husker ikke firmanavnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2009 Ok, gjør slengesol forarbeid før lakkering også eller? (så vidt jeg husker så er det bare noe få små oksideringer/dårlig lakk på felgene)........er det pulverlakkering de bruker eller annet?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2009 trur ikkje de pulverlakkerer. ta ein telefom til han så får du nok svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...