Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet om 19*8" et 35 er godkjent på denne bil og om noen har noe erfraring angående senking av bil med denne dimmen.? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem, men biltilsynet forlanger i noen tilfeller Tüv papirer på felgene. Skal du senke masse så ville jeg gått for 225/35.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er lovlige mtp innpress (ET) i hvertfall,org er vell ET42 så ET35 går fint da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey. Vil ha litt comfort å så den blir vel ikke griselav, men takk for tipset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal jeg velge på en Audi A4 B7, 8,5x19 : ET35, eller ET45. Bilen har S-line understell. Vil den ta i skjermene med ET 35 med fullastet bil?..

Olav

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 er det rette innpresset til den dimensjonen . Vurderer det samme til min bil , å har blitt fortalt at du slipper subbing hvis du senker moderat :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 er det rette innpresset til den dimensjonen . Vurderer det samme til min bil , å har blitt fortalt at du slipper subbing hvis du senker moderat :)

Ok! Takk! Vurderer 8,5x19 Tomason TN4 med 235/35R19 dekk. De finnes i både ET35,ET40 og ET45. Men da går jeg for ET35 om dette ikke subber eller lignende. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser somme forhandlere anbefaler 235 profil til 8 og 8,5"... Noen som har andre formeninger? Noen som har erfaring med SPAX RSX coiloversett til Avant quattro B7?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Takk! Vurderer 8,5x19 Tomason TN4 med 235/35R19 dekk. De finnes i både ET35,ET40 og ET45. Men da går jeg for ET35 om dette ikke subber eller lignende. :)

Da ville jeg tatt ET 40. Syntes at 8,5x19 ET 35 med 235/35-19 kom litt litt langt ut forran på B7, mens bak var det bra. (Kanskje man kan ha ET40 forran og ET35 bak?)

I denne tråden er det en godt senket B7 med ET 42. .

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89966&highlight=hvilken

attachment.php?attachmentid=67743&d=1182

Tror ikke det hadde gått å senket så mye med ET35 forran slik jeg hadde på mine Sportec uten å modifisere skjermene.

Jog kommer ihvertfall til å ha høyere inpress en 35 når jeg skal ha nye felger. Virker på meg som B6 faktisk har litt bedre plass i skjermene forran.

Har du kjøpt den røde som lå på finn? Med sort optikk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.