#1 Skrevet Mars 12, 2009 Hei! Noen som vet om 19*8" et 35 er godkjent på denne bil og om noen har noe erfraring angående senking av bil med denne dimmen.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2009 (endret) Ingen problem, men biltilsynet forlanger i noen tilfeller Tüv papirer på felgene. Skal du senke masse så ville jeg gått for 225/35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2009 Felgene er lovlige mtp innpress (ET) i hvertfall,org er vell ET42 så ET35 går fint da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2009 Okey. Vil ha litt comfort å så den blir vel ikke griselav, men takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2009 Hva skal jeg velge på en Audi A4 B7, 8,5x19 : ET35, eller ET45. Bilen har S-line understell. Vil den ta i skjermene med ET 35 med fullastet bil?.. Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2009 ET 35 er det rette innpresset til den dimensjonen . Vurderer det samme til min bil , å har blitt fortalt at du slipper subbing hvis du senker moderat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2009 ET 35 er det rette innpresset til den dimensjonen . Vurderer det samme til min bil , å har blitt fortalt at du slipper subbing hvis du senker moderat Ok! Takk! Vurderer 8,5x19 Tomason TN4 med 235/35R19 dekk. De finnes i både ET35,ET40 og ET45. Men da går jeg for ET35 om dette ikke subber eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2009 Ser somme forhandlere anbefaler 235 profil til 8 og 8,5"... Noen som har andre formeninger? Noen som har erfaring med SPAX RSX coiloversett til Avant quattro B7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Ok! Takk! Vurderer 8,5x19 Tomason TN4 med 235/35R19 dekk. De finnes i både ET35,ET40 og ET45. Men da går jeg for ET35 om dette ikke subber eller lignende. Da ville jeg tatt ET 40. Syntes at 8,5x19 ET 35 med 235/35-19 kom litt litt langt ut forran på B7, mens bak var det bra. (Kanskje man kan ha ET40 forran og ET35 bak?) I denne tråden er det en godt senket B7 med ET 42. . http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89966&highlight=hvilken Tror ikke det hadde gått å senket så mye med ET35 forran slik jeg hadde på mine Sportec uten å modifisere skjermene. Jog kommer ihvertfall til å ha høyere inpress en 35 når jeg skal ha nye felger. Virker på meg som B6 faktisk har litt bedre plass i skjermene forran. ET 35 er det rette innpresset til den dimensjonen . Vurderer det samme til min bil , å har blitt fortalt at du slipper subbing hvis du senker moderat Har du kjøpt den røde som lå på finn? Med sort optikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...