#1 Skrevet Mars 12, 2009 Hei folkens... Skal montere frontmontert intercooler på audi 90Q typ 85 20vT... Jeg lurte på hvilken intercooler jeg skulle velge med tanke på størrelse og plassering?? Prøvd å titte litt på forumet men blir ikke veldig mye klokere. Så hvis noen har erfaring med dette setter jeg stor pris på å få høre... Mvh Håvard Kaspersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 Det er da mange som har frontmontert på typ85, ingen som gidder å svare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2011 Bumper en gammel tråd i håp om svar jeg Lurer å på hva som er greit å bruke i fronten på Audi 90 Typ85 med 20vt Helst uten å skjære no i frontbjelken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2011 Hva med å gå for en forran radiator? Jeg hadde det på 90 quattroen min , og det fungerte gull Gå inn på tråden til Tor-steve å se hans løsning på dette , genial og pent uten kapping i frontfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2011 (endret) Takk for tips , blir pent slik Tor-steve har gjort det, å får på stor IC, men jeg vil helst ikke skjære bort frontbjelken for å få inn IC. Har tenkt på sikt å prøve å få bilen godkjent å da er dette veldig FYFY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...