koblingsskjema Golf II GTI

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med et koblingsskjema over tempmåler i instrument og over kjørekomputeren

Er en 84 Golf II GTI 8v motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil har jeg liggende Hayne's bok på denne her en plass. Kan evt. skanne det til deg hvis du vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det står bedre i den boka du har...for den hayes utgaven jeg har her suger big time.....skjønner ikke en dritt av hva som er hva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bok har ISBN: 1 85960 464 1 (du finner det bak på boken).

Er det samme som du har?

Nøyaktig hva er det du trenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke samme utgave som jeg hadde....det som er problemet mitt er at etter jeg bytta motor og ledningsnett virker ikke tempmåleren i instrumentet.

Og hendelen på viskerarmen har en knapp til kjørekomputeren som jeg skulle ha kobla til et sted....

Så det jeg trenger da er oversikt over instrumentpanel og bort til giver på motor og bort til hendelen på viskerarmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av en eller annen merkverdig grunn står faktisk ikke GTI'en her...!!!

Jeg kan ta kopi og sende i Posten til deg, det er nok bedre enn skanning eller faks tror jeg.

Send meg adressen din på e-post eller noe, jeg husker den ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail sendt....regner med det er likt på gti og vanlig 1.8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ser slik ut...det er i hvert fall med noe som jeg mener skal være displayet til klokken og kjørekomputeren.

Tar noen kopier og sender i posten til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.