8.5x20 på Audi A6 Avant 2000mod?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har fått tilbud på nokon felger til Audien min. Dette er 20" felger, ET 35, å dei er 8,5 breie. Dekka som står på er 225/35,

Korleis vil dette passe på min Audi A6 avant 2000mod? Bilen er heilt orginal nå, men har planer om å senke den. Korleis vil bilen då bli med senking og desse felga?

Veldig fint dersom nokon kanskje har bilder av Audi A6 med 20",

På forhånd takk for hjelpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 8,5" og et 35 så passer det helt perfekt det. Men 20" krever mye senk, holder ikke med noen 30/30 fjærer.

225 kan ha litt lav LI (load index) men det har egentlig ikke noe å si om du ikke skal kjøre tung bil o.l.

Vet ikke hvilken LI du må ha på 1,8T men det er vel enten 88 eller 91.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Har fått tilbud på nokon felger til Audien min. Dette er 20" felger, ET 35, å dei er 8,5 breie. Dekka som står på er 225/35,

Korleis vil dette passe på min Audi A6 avant 2000mod? Bilen er heilt orginal nå, men har planer om å senke den. Korleis vil bilen då bli med senking og desse felga?

Veldig fint dersom nokon kanskje har bilder av Audi A6 med 20",

På forhånd takk for hjelpa.

Hjula passer på bilen, men egentlig er det ca 1 tomme for store hjul, så bilen må nok senkes litt ekstra for å se bra ut for å veie opp med dette. 225/30 er riktigere dim. Uansett krever såpass lav profil endel senk, 30mm fjærer er i grenseland lite.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mykje senk snakke vi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

<!--url{0}-->

Som du ser er det helt nødvendig med senk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mykje senk er det på den bilen der? Eg synest ihvertfall at det må MEIR senk til enn det der...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mykje senk er det på den bilen der? Eg synest ihvertfall at det må MEIR senk til enn det der...!

INGEN senk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mykje senk snakke vi?

Generelt vil jeg si at man stort sett bør ha gewinder for at hjul med 30 profil dekk skal se optimalt ut. Man kan redde seg akkurat med 40-50mm senkefjærer/sett, men det er heller ikke å få til alle biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.