#1 Skrevet Mars 12, 2009 Jeg bytta til sånne hvite led pærer rundt om som interiør belysning her om dagen, men det vil ikke lyse ordtlig, lyser så svakt lissom. Noen som hvet hva dette skyldes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2009 Ingen som har noe forslag på hva det kan være??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 Litt spekulasjon, men det kan hende at det går så lite strøm med led pærer at elektronikken som regulerer lysstyrken ikke fungerer helt som den skal. Kan du sette inn et par vanlige pærer igjen for å se om det endrer seg? Hvis det hjelper så må du antakeligvis sette inn noen effektmotstander i parallell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2009 Litt spekulasjon, men det kan hende at det går så lite strøm med led pærer at elektronikken som regulerer lysstyrken ikke fungerer helt som den skal. Kan du sette inn et par vanlige pærer igjen for å se om det endrer seg?Hvis det hjelper så må du antakeligvis sette inn noen effektmotstander i parallell. aha, skjønner:D for det fungerte når bare to av pærene var sånn led, så har sikkert noe med det å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2009 Noe ana som er litt merkelig er at lyset ikke fungerer hele tiden, kommer å går liksom:P hva kan grunnen være??)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2009 noen som har noe peiling på hva det kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2009 Noen som har hvert borti detteher ell?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144632 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144632 Har vært inn på der, men her er det snakk om uten led pærer også??.. Det fungerer ikke hele tiden, å hva skylles det??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2009 Jeg tenker Mr. Badowski lengre oppe i tråden er inne på noe.. Som sagt, elektronikken skjønner ikke helt dette med LED-pærer montert. Men som jeg forslo i den andre tråden, hold en motstand (eller en gammel glødepære) parallellt over kontakten og se om LED-pærene lyser opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2009 Jeg tenker Mr. Badowski lengre oppe i tråden er inne på noe.. Som sagt, elektronikken skjønner ikke helt dette med LED-pærer montert. Men som jeg forslo i den andre tråden, hold en motstand (eller en gammel glødepære) parallellt over kontakten og se om LED-pærene lyser opp ja det er greit:) men mitt lys det lyser ikke heletiden uansett om jeg har led-pærer eller vnlige pærer! det fungerer bare noen ganger, å det er jeg interissert i å få fikset så lurer på om noen hvet hvorfor det er sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2009 Vel.. har du lagt merke til om det er spesielle ganger det lyser/ikke lyser? Tenker på f.eks en dørbryter som kanskje ikke er helt god.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2009 det kommer i går liksom, bare kommer tilbake når jeg skrur på det igjen etter noen dager for eks... å har kommer på igjen når jeg har hatt opp døra noen ganger også, men nå er det leenge siden det har virket:( men alt fungerte litt med led pærer da?? det lyste svakt bare?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2009 Noen forslag??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2009 har du prøvd pæra rett på batteriet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2009 har du prøvd pæra rett på batteriet da? Nope, har ikke gjort det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 22, 2009 Noen andre forslag??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 22, 2009 Har du prøvd å byttet f.eks den ene pæra tilbake til vanlig halogen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 22, 2009 Nå er alle untatt to pærer halogen;) men det fungrer ikke for det:( når jeg hadde x-neon pærer lyste det bare svakt å nå lyser det ikke en dritt:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...