#1 Skrevet Mars 12, 2009 Er det noen som har noen tips osv ang denne ommbyggingen. trenger jeg papirer for og få det godkjent på biltilsynet. hva er det mest vanlige og bruke trenger svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2009 Jeg har kjøpt et ombyggingskit og var i kontakt med BT for evt godkjenning. Regionskontoret som behandler ombyggingsaker svarte tvert og utvetydig nei i mitt tilfelle... - Hvis du skulle få et annet svar vil jeg gjerne motta det du har informasjon om fremgangsmåte, deler benyttet etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 skal ta kontakt hvis jeg får noen gode svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2009 det er ikke vanskelig å godkjenne bytte fra trommel til skivebrems. faktisk så noteres det heller ikke i vognkortet ergo så er det bortkastet å vise det. regner med du bruker orginaldeler i tillegg så da er alt bolt on. bare husk å få justert trykket på kretsen bak. dette er min erfaring ved ombygging og godkjenning av 16v i golf 1 pluss bremser og senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2009 Hvorfor godkjenne det? Blir du avskilta ved en teknsisk kontroll eller blir det stress ved en eu kontroll?? Står vel ikke i vognkortet at du har skiver/tromler bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...