#1 Skrevet Mars 12, 2009 Hei ! noen som vet om noen som kan hjelpe meg med bytte av bremeserør på golfen min, enten en privatperson eller et verksted med priser som ikke overstiger all fornuft ;D Helst i grenlandsområdet ;D Mvh Joakim Johansson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2009 hallo Dette er veldig lett og gjøre selv! Lagt selv opp på en golf 1 gti. Kjøp koningsverktøy på biltema samt rør og nipler og det tar deg max to kvelder i garasjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2009 Hei ! Er sikkert mulig å gøre det selv ja... Men med tanke på min egen og andres sikkerhet er jeg keen på at utførelsen og kvaliteten på bremserørene/bremseanlegget skal være sånn passe bra ;D Og det tør jeg ikke gå god for hvis jeg gjør det sjøl er jeg redd ;D hvis du skjønner ;D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...