#1 Skrevet Mars 12, 2009 jeg har fått de nye led pærene fra sølje nå,men jeg skjønner ikke hvordan jeg kommer inn og får byttet disse i grøftelysa? må jeg av med hele fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2009 nei vipp av deksel rundt lampe. så sitter lampa skrudd bak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2009 jeg har ikke s-line... og det er b7 så jeg har jo den "streken" med ringen rundt lykta som er i selve fangeren.også sitter jo intercooleren trøkt helt oppi den ene ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2009 ok da må fangerdeksel av. ikke så mye jobb det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2009 ok, men fint om du kan forklare litt nøyere....? jeg har vært under og kikka og så egentlig ingen logisk vei inn dit. prøvde å få ut hovedlykta også men måtte gi opp.. (ville fjærne den orange koppen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2009 ok. løsne de 3 torx skruene oppe på toppen av fanger under panser tuppen. så er det 3 torx på hver innerskjerm mot fanger og 2 til rett bak innerskjermene. så inne når du titter inn bak innerskjermen mot fangeren så sitter det 2 stk 10mm muttere som forbinder skjermene med fangeren og 5 skruer under fanger som forbinder plata under bilen til frontfanger. da er fangeren løs og bare å ta rett av:) da får du ut hovedlampene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2009 ja flott! men hvis jeg bare vil ha av fangerdeksel da?--mye mas...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2009 det er fangerdekselet. bjelker å sånn sitter igjen;) du tar av bare plasten på fangern liksom "skallet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2009 aha?!! supert takker for hjelpen! da veit jeg hva jeg skal gjøre i morra. håper det ikke er for mye kluss å få det til å sitte perfekt igjen etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2009 det går fint, bare å passe på styringsproppene til hullene der de 2 10mm sitter inn i skjermene så de er satt på riktig før du setter på og at de sorte plast "tårnene" som sitter på alu skinnen bak treffer i sporet inni fangern. du skjønner hva jeg mener når du har tatt av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2009 fiksa det: smil :! og fikk fjærna den oransje koppen i løktene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2009 flotters!! nice jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...