Hvordan bytter man grøftelyspære på b7?

Anbefalte innlegg

jeg har fått de nye led pærene fra sølje nå,men jeg skjønner ikke hvordan jeg kommer inn og får byttet disse i grøftelysa? må jeg av med hele fangeren? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei vipp av deksel rundt lampe. så sitter lampa skrudd bak:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke s-line... og det er b7 så jeg har jo den "streken" med ringen rundt lykta som er i selve fangeren.også sitter jo intercooleren trøkt helt oppi den ene ser jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok da må fangerdeksel av. ikke så mye jobb det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men fint om du kan forklare litt nøyere....? jeg har vært under og kikka og så egentlig ingen logisk vei inn dit.

prøvde å få ut hovedlykta også men måtte gi opp.. (ville fjærne den orange koppen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. løsne de 3 torx skruene oppe på toppen av fanger under panser tuppen. så er det 3 torx på hver innerskjerm mot fanger og 2 til rett bak innerskjermene. så inne når du titter inn bak innerskjermen mot fangeren så sitter det 2 stk 10mm muttere som forbinder skjermene med fangeren og 5 skruer under fanger som forbinder plata under bilen til frontfanger. da er fangeren løs og bare å ta rett av:) da får du ut hovedlampene også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja flott! men hvis jeg bare vil ha av fangerdeksel da?--mye mas......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fangerdekselet. bjelker å sånn sitter igjen;) du tar av bare plasten på fangern liksom "skallet"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha?!!: vinke : supert takker for hjelpen! da veit jeg hva jeg skal gjøre i morra.

håper det ikke er for mye kluss å få det til å sitte perfekt igjen etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går fint, bare å passe på styringsproppene til hullene der de 2 10mm sitter inn i skjermene så de er satt på riktig før du setter på:) og at de sorte plast "tårnene" som sitter på alu skinnen bak treffer i sporet inni fangern. du skjønner hva jeg mener når du har tatt av:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fiksa det: smil :! og fikk fjærna den oransje koppen i løktene også: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flotters!! :) nice jobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.