#1 Skrevet Mars 13, 2009 Har nærmere 2500 bilder å gå igjennom etter besøket i Sveits denne uka. Skal legge ut de mest interessante fra messa sett med VAG-øyne. Pumper ut bilder etterhvert som jeg får gått igjennom og lastet opp. Et par smakebiter før jeg tar kvelden..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 TT RS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2009 R8 5.2 V10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2009 Pene bilder! Ser ut som det har vært mye fint å se på her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2009 Man kommer jo til dekket bord angående belysning. Har stort sett bare trykket på utløserknappen. Litt vanskelig å ta bilder av hvite biler i det sterke lyset, noe det var masse av, særlig på Audi-standen. Franskmenn er også superhøflige til å skygge banen når man står å peker med linsa. A4 Allroad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2009 Q5 og Tiguan R-Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2009 Dæng... Mange fine biler!! Må si jeg liker den nye Golfen og Poloen gitt! Og Tiguan R, så ikke feil ut altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2009 Litt mer random hvitt fra Audi: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2009 Siste før bildepause. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2009 Litt mer fra Das Auto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2009 Diverse fra Skoda standen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2009 Myyyye pent her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2009 Kjører på med Seat også... Seat Exeo, A4 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2009 Litt mer eksklusiv VAG: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 13, 2009 De siste fra Audi-standen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 13, 2009 MYE lekkert her..! Hva skjer med den Seat A4 B7 da, syns det blir litt teit jeg..! Mye rått og massivt fra Lamborghini 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 13, 2009 Audi A4 Allroad og Golf6: eek : Det er biler man gleder seg til å se mer av, da gjerne i mere modifiserte tilstander. Scirocco er VW's store skuffelse for min del. Ligner ikke stamfaren sin på noen måte, og da kunne den godt ha hettet noe annet som man ikke forbinder med en klassiker av en "coupe", som nå tydeligvis har blitt til en hatchback. Meg om det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 13, 2009 Trenger ingen nærmere introduksjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 13, 2009 Tusen takk for fantastiske bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 13, 2009 Værsågod! Da er det kanskje like lurt å fyre av noen fler... SPORTEC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 13, 2009 ABT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 13, 2009 TT RS Dæven, har jeg sovi tungt i det siste? Ævdi femmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 13, 2009 Mye fett her!! A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...