#1 Skrevet Mars 13, 2009 Jeg trekker meg herved som kasserer i lokallaget, om ikke noen finner en nye eller det blir gjort noe så blir det en ny billig sofa på meg Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 Jeg trekker meg herved som kasserer i lokallaget, om ikke noen finner en nye eller det blir gjort noe så blir det en ny billig sofa på meg Mvh Det e berre å kassere heile styret:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 Ja pengane står klar til bruk dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2009 Virka som heile lokallaget gir se faen her inne så da gjør e å d snart, litt synd å blåse vekk 10 000 bare for ingen gidd å fortsette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2009 Ka de går ut på å sitte som kasserer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2009 e vel kansje på tide å overlate det til dem som e yngre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2009 Ka de går ut på å sitte som kasserer? Du får ansvar for skiltplatene (blir vel solgt et par i måneden), åsså har du pengane på en konto som lokallaget får inn ved evt treff eller platene. Det er ikke noe sak å være kasserer, men jeg har hatt jobben i nesten 4 år tror jeg å i tillegg er jeg halve tiden på sjøen å da blir jo d bak mål heile greia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2009 Kan godt stille opp ej å gjør en liten grann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2009 Ja det hadde vært flott Viss du laga en konto til lokallaget så kan e overføre pengane til deg å gitt deg skiltplatene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2009 Ok, skal få fikset dette så fort så mulig Når reise du på sjøen igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2009 Du det vet ikke jeg, men blir hjemme noen uke til. Men du gir meg bare beskjed når du har fått fiksa det du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2009 Du det vet ikke jeg, men blir hjemme noen uke til. Men du gir meg bare beskjed når du har fått fiksa det du! Duu?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2009 Ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2009 Okay Skal sende en melding til banken nuh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2009 Da har vi en kasserer, og skiltplate sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 14, 2009 Hvem er kasserern? ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 15, 2009 Han har vi ikke sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 15, 2009 Du de da?;D så tar ej skiltaplatene, lokallags klær og klistermerker å sann? ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 16, 2009 Ej vil ha genser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 16, 2009 Oss må prøve å få til litt lokallagsklær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2009 Kom på jeg glømte å gi deg klistremerka, men du får dei når e kommer hjem.. Av klær så har vi kun nokke nordvest treff t-short fra gammalt av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 18, 2009 Ti de e pizzamøte igjen da? Kan no kanskje prøve å få til noen gensere å litt sann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 18, 2009 Det skal vær første søndagen i mnd om ikkke noe annet er sagt. Men når folk ikke gidder å møte opp på dissa treffa så kan vi berre gi faen i hele driten. Alle spør om kor tid det e pizza treff heile tia, men ikkje en kjeft så møte opp. No sikta ej ikkje til dej Marius;) Så neste pizza treff er Søndag 3.mai. Og det er siste treffet før hovedtreffet ¨på Våler, så kanskje diskutert det også litt og ikkje kun igjennom en tråd her på forumet. Mvh: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 18, 2009 Okei:) 3. mai kommer ej hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...