Modifisering av Rs6 grill?

Anbefalte innlegg

Noen som har modifisert orginal RS6-grill til å passe på vanlig A6 facelift?

 

er det bare å fjerne stålbjelden i bunn av RS6 grillen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har modifisert orginal RS6-grill til å passe på vanlig A6 facelift?

 

er det bare å fjerne stålbjelden i bunn av RS6 grillen?

Ja,jeg har. Borr hull i bjelken for så å borre ut naglene som bjelken er festet med.Brukte lamell slipeskive på vinkelsliperen for å fjerne litt plast her og der. Husker ikke helt nøyaktig hvor ,men det ser du når du prøver grillen på bilen. Ikke noe stort problem.Lykke til.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,jeg har. Borr hull i bjelken for så å borre ut naglene som bjelken er festet med.Brukte lamell slipeskive på vinkelsliperen for å fjerne litt plast her og der. Husker ikke helt nøyaktig hvor ,men det ser du når du prøver grillen på bilen. Ikke noe stort problem.Lykke til.:)

 

de 2 metall hylsene på hver side med gjenger i du mener som er naglene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de 2 metall hylsene på hver side med gjenger i du mener som er naglene?

Nei. vis du ser inn i firkant røret fra enden ,tror jeg du ser naglene som den er festet med.jeg borret da hull i bjelken for å komme til naglene som jeg også borret ut. Tror den er festet med tre eller fire nagler.Vis du ikke ser naglene prøv og borr noen hull i bjelken så finner du dem sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. vis du ser inn i firkant røret fra enden ,tror jeg du ser naglene som den er festet med.jeg borret da hull i bjelken for å komme til naglene som jeg også borret ut. Tror den er festet med tre eller fire nagler.Vis du ikke ser naglene prøv og borr noen hull i bjelken så finner du dem sikkert.

 

Nå så jeg dem, får finne frem drillen i morgen å få dem vekk. fikk grillen i dag, kjøpte den av en på forumet for 800 (orginal sort)

hva slags bil har du din på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå så jeg dem, får finne frem drillen i morgen å få dem vekk. fikk grillen i dag, kjøpte den av en på forumet for 800 (orginal sort)

hva slags bil har du din på?

 

 

Det var en god pris,tror jeg kjøpte den på Møller for ca. 2100,- Jeg har solgt bilen det var en 2003 mod. 2.4 mlt s-line. men her er et par bilder av den:

115_1512.jpg

114_1499.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en god pris,tror jeg kjøpte den på Møller for ca. 2100,- Jeg har solgt bilen det var en 2003 mod. 2.4 mlt s-line. men her er et par bilder av den:

[ATTACH]117795[/ATTACH][ATTACH]117796[/ATTACH]

 

Den var lekker, er det sideskjørt på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.