#1 Skrevet Mars 13, 2009 Noen som har modifisert orginal RS6-grill til å passe på vanlig A6 facelift? er det bare å fjerne stålbjelden i bunn av RS6 grillen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2009 Noen som har modifisert orginal RS6-grill til å passe på vanlig A6 facelift? er det bare å fjerne stålbjelden i bunn av RS6 grillen? Ja,jeg har. Borr hull i bjelken for så å borre ut naglene som bjelken er festet med.Brukte lamell slipeskive på vinkelsliperen for å fjerne litt plast her og der. Husker ikke helt nøyaktig hvor ,men det ser du når du prøver grillen på bilen. Ikke noe stort problem.Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 Ja,jeg har. Borr hull i bjelken for så å borre ut naglene som bjelken er festet med.Brukte lamell slipeskive på vinkelsliperen for å fjerne litt plast her og der. Husker ikke helt nøyaktig hvor ,men det ser du når du prøver grillen på bilen. Ikke noe stort problem.Lykke til. de 2 metall hylsene på hver side med gjenger i du mener som er naglene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2009 de 2 metall hylsene på hver side med gjenger i du mener som er naglene? Nei. vis du ser inn i firkant røret fra enden ,tror jeg du ser naglene som den er festet med.jeg borret da hull i bjelken for å komme til naglene som jeg også borret ut. Tror den er festet med tre eller fire nagler.Vis du ikke ser naglene prøv og borr noen hull i bjelken så finner du dem sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2009 Nei. vis du ser inn i firkant røret fra enden ,tror jeg du ser naglene som den er festet med.jeg borret da hull i bjelken for å komme til naglene som jeg også borret ut. Tror den er festet med tre eller fire nagler.Vis du ikke ser naglene prøv og borr noen hull i bjelken så finner du dem sikkert. Nå så jeg dem, får finne frem drillen i morgen å få dem vekk. fikk grillen i dag, kjøpte den av en på forumet for 800 (orginal sort) hva slags bil har du din på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2009 Nå så jeg dem, får finne frem drillen i morgen å få dem vekk. fikk grillen i dag, kjøpte den av en på forumet for 800 (orginal sort)hva slags bil har du din på? Det var en god pris,tror jeg kjøpte den på Møller for ca. 2100,- Jeg har solgt bilen det var en 2003 mod. 2.4 mlt s-line. men her er et par bilder av den: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2009 Det var en god pris,tror jeg kjøpte den på Møller for ca. 2100,- Jeg har solgt bilen det var en 2003 mod. 2.4 mlt s-line. men her er et par bilder av den:[ATTACH]117795[/ATTACH][ATTACH]117796[/ATTACH] Den var lekker, er det sideskjørt på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2009 Den var lekker, er det sideskjørt på den? Ja.det er sideskjørt kjøpt her : http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=273 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...