#1 Skrevet Mars 13, 2009 rs2en min ble heilt dø i dag, den snurrer motoren rundt men starter ikke. strømmen til vindusviskerne/spylerene og blinklysan er å borte. hva kan være feil? trenger gode råd fort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2009 Den var helt fin da du parkerte den sist? Hvis ja så har jeg opplevd det også med min. Var en føler av noe slag som ble skiftet der jeg kjøpte den, husker ikke hvilken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2009 den var og når jek parkerte den ja, så nektet den å starte. nu har jeg fått start men mangler fremdeles viskera å blinklys:( stoler ikke å kjør med den nu, plutselig vil den jo ikke start igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2009 Kjedelig sak, fins sikkert andre enn meg som har rs2 som har opplevd det samme her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...