#1 Skrevet Mars 13, 2009 Insrumentene på passaten har plutselig blitt borte. Det eneste som virker er belysningen og kontrollamper. Noen som har vært borti dette? Bilen er en -96 mod passat tdi 90hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2009 Ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2009 har du mekanisk km stand måler så er det enkelt å reparere det vertfall .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2009 Dårlige loddepunkter i instrument? har vært borti dette på noen biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2009 er nok mutikontakten som må loddes opp igjen, finner den bak på instrumentpanelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2009 Har digital km-teller. Er det sjølve pluggen som må loddes opp igjen, eller er det i instrumentet.....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2009 (endret) hei! er i multipluggen i instrumentet som må gåes over med loddebolt. er trangt, så om du har noen med rette utstyr og erfaring er nok det det beste. Det trenger selfølgelig ikke å være dårlige loddinger som lager krøll for deg. Det problemet eg var borti sist med en slik passelat, var at det begynte å lyse i diverse varselslys/kontrollys og at km fusket. Men på en annen side er det et kjent problem på disse, dette med multikontakten. Mvh Lars Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2009 Hvis instrumentene er borte, tror jeg du har hatt innbrudd i bilen.. Sorry, måtte bare! Men jeg er enig med Lars Ivar, og er det andre loddinger bakpå dashen, som f.eks. til en spenningsregulator el.l som det er på Audiinstrumentene, ville jeg vel sett litt nærmere på loddingene på de også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2009 Har kikka både på kontakten og på instrument. Ser ikke no gæærnt men. Prata med en som sa det er en vanlig feil, og at det skal hjelpe og skifte hele instrumentet........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2009 Noen som har instrument? Type Motometer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...