AC anlegg lever sitt eget liv...

Anbefalte innlegg

En stund nå har jeg hatt problemer med at AC anlegget ikke følger "ordre"

Skrur ned tempen og styrken på viftene, etter kort tid går alt på full guffe automatisk...

Nytter ikke om man er i manuell uten auto.

Kan også nevne at det er en tikkelyd av bilen på tomgang, slår jeg av anlegget blir tikkingen borte..

Anyone?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne tikkelyden i min bil også, er viftespjeld motoren.

har byttet den 1 gang på min men lyden kom tilbake etter noen mnd, du kan også forsøke å kjøre grunninstilling av spjeldet med vag com.

Skal da og sies at eg ikke hadde problemer med at klimaen lever sitt eget liv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en slags tikking av klimakompressoren på min forrige bil (peugeot), forsvant når jeg slo av klimaanlegget. Feilen der var at anlegget var tomt for gass...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En grunninnstilling kunne jeg sikkert prøvd, har ikke prøvd det faktisk. Noen som vet hvordan blokk som brukes for dette?

Som Stian nevner kan det jo være tomt for gass på et vis, fordi når jeg slår av anlegget blir tikkingen borte...

Tenkte nemlig først at vannpumpa var på god tur å ta kveld, noe som ikke var tilfellet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.