Anbefalte innlegg

Hei har et spørsmål om dekk og felg på en 2008 mod audi A4 Avant 2,0 tdi quattro.

skal ha på 9.5 ET35 med 275/30R19 rulleomkrets på 1973 bak og 8,5 ET35 235/35R19 rulleomkrets på1973 foran det blir 6mm eller 0,3% forkjell det. hvordan går det med thors ,diff det da? det må hvære ett avik på det.

Håper på svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint skulle jeg tro, siden det bare er 0,3% det er jo faktisk lik null. Men har du sjekka at 275 går bak da? uten å subbe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint skulle jeg tro, siden det bare er 0,3% det er jo faktisk lik null. Men har du sjekka at 275 går bak da? uten å subbe?

Jepp og i tillegg mistenker jeg dekkprodusentene at de faktisk lager 235/35 og 275/30 19 dekkene like høye i praksis da avviket kun har teoretisk interesse.

275 med ET35 på A4 B8 er vel i grenseland ang subbing tror jeg. Men kan gå, men det høres litt mye ut. Testing må til. Hvis det hadde vært en B7 så hadde jeg vært mer negativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke sjekka om det går enda med 275/30R19. felgan har kommet så da må æ ta et mål og div når jeg kommer hjem.

takk for svaret jeg fikk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.