#1 Skrevet Mars 14, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2112834 Tror jeg har bedre sjanse her, enn hva etterlyst forumet, med å få noe info. Derfor lokallaget sine forum Noen som kjenner til bilen eller eieren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2009 Ja eg kjenner godt til bilen og eigeren ka du lurte på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2009 (endret) Ja eg kjenner godt til bilen og eigeren ka du lurte på da? Bilens stand, historikk osv. Ting som er interesse for meg som er kjøper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 Man skal ivertfall leite veeeldig lenge om man skal finne 210hk på en chip i en 97 mod. Men sånn ellers såg bilen bra ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2009 Et lite tips Sindre: Når ble regreim skiftet, bør skiftes etter rundt 90 000 kjørte km. Koster 7-8000 å skifte på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Man skal ivertfall leite veeeldig lenge om man skal finne 210hk på en chip i en 97 mod. Men sånn ellers såg bilen bra ut da 210hk er den nok ikke nei, gikk godt, men ikke 210. Et lite tips Sindre:Når ble regreim skiftet, bør skiftes etter rundt 90 000 kjørte km. Koster 7-8000 å skifte på verksted. Nå tviler jeg at han hadde klart å fått kjørt bilen så langt som han hadde uten at reg.reim var skiftet. Ser at han har ført opp bilen på autodb for 125.000, men når jeg såg den var den priset til 110.000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2009 Drar å ser på den nå.Den sto først til 135k sier han.Men skiftet ymse som var feil på den.Har sett den kjøre men ikke såtte på.Motoren skal vere en AEB.Noen som vet om dette er 180hk motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2009 Drar å ser på den nå.Den sto først til 135k sier han.Men skiftet ymse som var feil på den.Har sett den kjøre men ikke såtte på.Motoren skal vere en AEB.Noen som vet om dette er 180hk motoren? AEB er 150hk motoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Ok.Var å satt på med den nå.Vil tippe den har en 180hk,kanskje oppimot 190.Ellers trenger skinnet på den en skikkelig polering.Ellers virker bilen fast å fin i fisken.Fikk ikke sett på noe annet nå.Ingen skader på skinn altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Edit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2009 Er den chipet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2009 Er den chipet da? Han skriver 210hk i en motor med 150hk så svaret sier vel seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2009 Han skriver 210hk i en motor med 150hk så svaret sier vel seg selv. 210 i en AEB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2009 210 i en AEB? Jeg tipper han bare har chip og skryter på seg resten, men er jo bare og bytte turbo so har man jo 210hk i aeb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2009 Han sa det sto en dahlback chip MTM chip i den der det sto 210hk og 330nm. Gikk mye bedre en en original bil men vet ikke noe mer om denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...