#1 Skrevet Mars 14, 2009 Hei! Skal ha meg nye felger til våren/sommern men sliter litt med å finne ut hva jeg skal ha! Vil ha noe som er litt spesielt og ikke alle andre har. Det beste er 9x16" men lurer litt på 9x15" felger også! Eneste jeg frykter er det ikke blir pent med 9x15 siden bilen ikke er lav nok (60/60). Hva tror dere? Makspris på felgene bør ikke væra mer enn 15 tusen kr. De aktuelle fra linken under her er BPS, DM, DM Classic Build, HT og IFX. http://www.imagewheels.co.uk/pages/wheels_cast.html Har også vurdert BBS RS men får dem foreløpig kun i 9x15". ET`n er je også usikker på, har RH Cup 9x16 med et 45 nå. Det går helt fint egentlig, så lurer på om je sku hatt ett hakk lavere et for at det skar sjå litt bedre ut? Sleng inn hva det måtte væra av tips, takknemlig for alt. Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2009 Hei, Kristian Smak og behag detta, men hva med BPS i 16" og gullsenter? Du har jo mørk bil, så det trur jeg hadde passet helt perfekt!! mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2009 Hei, Kristian Smak og behag detta, men hva med BPS i 16" og gullsenter? Du har jo mørk bil, så det trur jeg hadde passet helt perfekt!! mvh Anders Hallo Anders. BPS er nok favoritten min av Image-felgene! Men VELDIG usikker på om gull eller sølv blir penest? Vet jo at sølv funker bra. Men små-skummelt å velge gull i tilfelle det blir det sjående rart ut. Hvis noen har bilder av felger på lignende bil er det bare å fyre løs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2009 Brock B1:) 8,5x17+10x17. Jeg kjøpte mine fra styling-tech.no, til den forrige bilen jeg hadde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2009 Dette er utrulig fete felger Men 17" blir for stort tror jeg. Måtte ha blitt 9x16" i så fall. Men har funnet meg felger som sagt. Blir ånkli digg å få dom på! Kjøre på vinterhjul enda a gett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...