Vinduene fryser. Hva gjør jeg.

Anbefalte innlegg

De elektroske bilene på Passaten fryser. 3 stk står bom fast.

Er dette en svakhet? Burde tåle noen kuldegrader selv om den er importert fra Tyskland?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel tåle noen grader ja...men det er vel ikke ukjent dette her.

Vil anta at det er kommet fukt inn i dørene og at det er dette som fryser. Hvis du kan få bilen i garasje et par døgn vil jeg tro det hjelper.

Alternativt kan du gjøre som jeg gjorde...en elektrisk varmeovn stod å blåste på dørene i bilen et par-tre timer...da tørket fukten opp og alt fungerte igjen som det skulle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har også jeg problemer med, selv om bilen har stått i garasje. Virker som det er fukt som er problemet, for hvis det er -15 og ikke et snøfnugg på bilen så virker vinduene fint, men i går spylte jeg av bilen, og den sto i garasje over natta. Nå sitter vinduene bom fast. Får vel bare vente til det blir så varmt at det nytter med varmeovn-trikset, om ikke andre har noen gode forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De elektroske bilene

Hæh??

Uansett, det som skjer er nok det at filt-pakningene holder fuktighet og fryser seg fast til vinduene. Dette skjer på min bil også, selv om jeg har manuelle vinduer, det spiller ingen rolle. Det eneste som hjelper er å få tørket disse pakningene, bruk f.eks. en hårføner til å varme de slik at de tørker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer at det er fukt i dørene og det fryser tvert.er så sinnsykt lite som skal til egentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.