#1 Skrevet November 29, 2004 De elektroske bilene på Passaten fryser. 3 stk står bom fast. Er dette en svakhet? Burde tåle noen kuldegrader selv om den er importert fra Tyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2004 Det skal vel tåle noen grader ja...men det er vel ikke ukjent dette her. Vil anta at det er kommet fukt inn i dørene og at det er dette som fryser. Hvis du kan få bilen i garasje et par døgn vil jeg tro det hjelper. Alternativt kan du gjøre som jeg gjorde...en elektrisk varmeovn stod å blåste på dørene i bilen et par-tre timer...da tørket fukten opp og alt fungerte igjen som det skulle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2004 Dette har også jeg problemer med, selv om bilen har stått i garasje. Virker som det er fukt som er problemet, for hvis det er -15 og ikke et snøfnugg på bilen så virker vinduene fint, men i går spylte jeg av bilen, og den sto i garasje over natta. Nå sitter vinduene bom fast. Får vel bare vente til det blir så varmt at det nytter med varmeovn-trikset, om ikke andre har noen gode forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2004 De elektroske bilene Hæh?? Uansett, det som skjer er nok det at filt-pakningene holder fuktighet og fryser seg fast til vinduene. Dette skjer på min bil også, selv om jeg har manuelle vinduer, det spiller ingen rolle. Det eneste som hjelper er å få tørket disse pakningene, bruk f.eks. en hårføner til å varme de slik at de tørker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2004 Det kommer at det er fukt i dørene og det fryser tvert.er så sinnsykt lite som skal til egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...