Elektriske problemer,Golf 2 GTI 16v (88mod)

Anbefalte innlegg

Hallois..

har et litt bisart problem på 16v'n.. når jeg skrur på lysbryter'n, så starter bensinpumpa og gå. lengre en vanlig "priming" av pumpa.. og kan skru den av og på igjen noen ganger, før det ikke skjer noe mer, da må jeg vri om tenning og skru av den igjen, så kan jeg kjøre på med lysbryteren igjen

noen som har vært borti dette og veit hva som kan gjøre dette?

Hadde vært kjekt og funnet ut av dette lille elektriske problemet :)

Thanks

Dan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt, noen som har detaljerte tegninger/bilder over CE1 boksen og alle tilkoblingene rundt? noen må jo ha tatt bilde av dette en gang i tiden? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti på ganske mange 80-talls VW at man kan få på tenningen "delvis" ved å sette på lysbryteren og dra i fjernlysspaken (lyshornet).. Aner ikke hvorfor, men sett det på mange biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke det som er greia, er selve lysbryteren, lys tennes, og bensinpumpa startes :)

passe sært i grunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen tips?

mener og ha lest noe om det samme her en gang, men finner neimen ikke at den posten. borte vekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en annen som hadde lignende problemer med lysbryteren, bare at det var viften og viskerene som kun virket om lyset stod på park. Da var det noen ledninger ved tenningslåsen som ikke var helt go.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det nok noe anna tenker jeg, for det funker som det skal :)

sikkert jeg som har kukka til noe inni der en plass.. får rive ut at alt og prøve på nytt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.