#1 Skrevet Mars 14, 2009 Har montert en Race N75 på en 99mod Passat 1.8T 150HK, men bilen kutter på gasspådrag: mad : originalt ladetrykk er vel 0,6bar? og denne skulle gi 0,15bar mer men den lader jo nå 1,0bar..... hmmmmm Må bilen chippes for å få bort kuttingen? grunnen er vel som sant at den får for lite bensin. Men hadde vært fint om det var noe jeg kunne gjøre selv i mellom tiden, er ikke så behagelig å kjøre når det kutter når man glemmer seg litt å trykker for hardt på gassen. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2009 N75H ventil du mener? Ser ikke helt grunnen til å montere noe slikt fremfor chip hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2009 Grunnen til det er at ladetrykket sprettet til værs før du når fullt bensintrykk = For lite bensin.. Enten ta av den ventilen, eller la den sitte og chip bilen etter den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2009 Grunnen til det er at ladetrykket sprettet til værs før du når fullt bensintrykk = For lite bensin.. Enten ta av den ventilen, eller la den sitte og chip bilen etter den.. Takker for raskt svar, får la den sitte der da den originale knakk da jeg tok tak i den, bilen skal chippes i løpet av de 2første ukene, så får bare være forsiktig med gassen så jeg slipper kuttingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...