Anbefalte innlegg

Idiot:) Frykter faktis kjeg møtte en fyllekjører selv på torsdag. Han presterte å kjøre inn i meg på P-plassen. Han klarte det store kunst stykket å treffe Caddy'en inni hjul buen. Merket hele bilen flyttet seg sidelengs. Parkerte og gikk ut av bilen for å se. Fant ikk een eneste skramme på bilen men så i speilet når han traff at høyre bakskjerm på stjerne grisen hans var inni venstre hjulbuen min. Kom frem til den konklusjonen at støt fangeren hans må ha truffet dekket/gummien på venstre bak på bilen min. Etter kansje noen minutter kom han ut av bilen med stereo på høyt volum. Spurte om han ikke merket at han kjørte på meg. NEI gjorde jeg det sa han. Det merket han ikke. Sa til han at jeg tror hen bare traff dekket da jeg ikke ser noen merke. Ja da er det vel greit da sa han og bare gikk, selv om fangeren hans var missfarget på hjørnet. Han snøvlet ganske greti i tale måten og visket relativt fjerne generelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.