#1 Skrevet Mars 14, 2009 Noen som vet hvor man kan få glassblåst felger her i området? Har en kompis som skal lakke opp igjen felgene sine. Er vel det som er beste metode å fjerne originallakken på? For pulverlakkering er det vel bare å sende de inn på Ørsta stål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 kjenner jo folk som gjør det, men det er i kr.sund desværre. glassblåsing er det mest skånsomme ja men hær vet jeg ikke enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 Ok, kan hende jeg tar kontakt med deg ved en senere anledning dersom det ikke er noen i nærområdet som gjør dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 Glassblåsing foregår som oftest i kabinett som er for små til å få inn felger Kan jo gjøre et forsøk med Duxola eller lignende først ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2009 jeg pulverlakkerte mine her på åndalsnes, det var nye felger så de trengtes ikke og glassblåses. de som lakkerte pleide og sandblåse med lavt trykk, og 2 ganger. ned lavt trykk. betalte 1250,- kr for å lakkere 4 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2009 Sikkert like greit å sandblåse som Glenn-Erik sier, lettere å få tak i folk som kan dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2009 jeg pulverlakkerte mine her på åndalsnes, det var nye felger så de trengtes ikke og glassblåses. de som lakkerte pleide og sandblåse med lavt trykk, og 2 ganger. ned lavt trykk. betalte 1250,- kr for å lakkere 4 felger. Ok, så resultatet ble bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2009 sandnes rør på åndalsnes driver vist også med pulverlakkering og sand/glass blåsing. (sikkert samme plass som glenn-erik mente) en kompis lakkerte ei mc ramme dær for 500kr inkl glassblåsing. og resultatet blei ganske bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2009 sandnes rør på åndalsnes driver vist også med pulverlakkering og sand/glass blåsing. (sikkert samme plass som glenn-erik mente) en kompis lakkerte ei mc ramme dær for 500kr inkl glassblåsing. og resultatet blei ganske bra Takk for tipset, da skal jeg bringe det videre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2009 Jeg fikk en kar på fiskerstrand verft til å blåse mine felger for et par år siden, mener å huske at han tok 500kr for alle 4! Jeg sendte også felgene til sykkylven stål og fikk de pulverlakkert der.. såg bra ut de første ukene men begynte å sprekke og såg helt forferdelig ut til slutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2009 Bumper denne, da jeg har ordnet meg med pulverlakkering til mine egne felger, så da trenger jeg noen som kan sandblåse/glassblåse felgene mine. Noen som vet hvordan kuleslynga på ørsta stål er i forhold til sandblåsing? Er kansje enda hardere den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2009 Bumper denne, da jeg har ordnet meg med pulverlakkering til mine egne felger, så da trenger jeg noen som kan sandblåse/glassblåse felgene mine.Noen som vet hvordan kuleslynga på ørsta stål er i forhold til sandblåsing? Er kansje enda hardere den? Kommer litt ann på hvor tykk og hard lakken er da.. Går du over med Duxola så all LAKK blir borte kan jeg glassblåse dem til deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2009 hvem fikk du til og lakke da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 28, 2009 hvem fikk du til og lakke da? Ørsta stål, 200,- per felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...