#1 Skrevet November 29, 2004 Vakker? (Beklager hvis denne er postet før) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2004 Synes nesten det så ut som PS jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2004 Er det mc gyver tape rundt bakvinduet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2004 Vakker? Det var dine ord det? Huff, nei Tyskere får noen pussige infall noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2004 snakk om å ødelegge en fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2004 ganske kult gjort da.. må ha litt for mye penger når man ødelegger en så fin bil vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2004 Stygt var det i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2004 Såg veldig ps ut ja.... uansett så var den fasinerende stygg................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2004 Tror jeg har sett anonnse for et firma som herper biler på den måten. Motivasjonen er lave avgifter. Montro om en RS6+ pickup hadde vært fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2004 Tror jeg har sett anonnse for et firma som herper biler på den måten. Motivasjonen er lave avgifter. Montro om en RS6+ pickup hadde vært fint? Her er RS6 Pick up... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2004 Eneste positive jeg ser med denne bilen er at en kunne fått grønne skilter på den her i landet. S4 4.2 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2004 vil ikke si min mening om denne bilen. : men tror dere skjønner hva jeg mener.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 29, 2004 lukter photoshop på lang vei.. stygt er det rette ordet etter min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...