#1 Skrevet Mars 15, 2009 Interiørlistene i bilen min er i matt "treverk", og nå som hun får full rehabilitering utvendig med ny lakk og S4 optikk, så har jeg lyst til å gjøre litt innvendig samtidig. Men er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge. Har vurdert svart, for jeg vet ikke om en alufarge vil passe sammen med resten av stilen.. Så jeg lurer på om det er noen som har noen innspill i henhold til farge? Lurer også på om listene er vanskelige å demontere.. ? Sånn ser hun ut innvendig pr dags dato: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 Jeg gjorde dette på min A4, lakkerte de i Gun Metal farge, syns det ble pent. For og få de løs må du av med dørtrekk, hanskerom og deksler i dash så du kommer til klipsene på baksiden. Klipstang, kan være kjekt og ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 er mange som også lakkerer transparang sort over. så ser det ut som sort treværk. det er stilig. ellers er det jo pianosort det går i. eller en slags effekt. lakkerer de først sorte. så sølv og pusser lett med grovt papir(80 og nedover). slik at det blir grove riper med sort igjennom. evt en mørkere sølv farge i stede for sort. alt etter som. det er det jeg har sett i allefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 Jeg gjorde dette på min A4, lakkerte de i Gun Metal farge, syns det ble pent. For og få de løs må du av med dørtrekk, hanskerom og deksler i dash så du kommer til klipsene på baksiden. Klipstang, kan være kjekt og ha.. Har du bilde av a4'n din med gun metal listene montert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2009 er mange som også lakkerer transparang sort over. så ser det ut som sort treværk. det er stilig.ellers er det jo pianosort det går i. eller en slags effekt. lakkerer de først sorte. så sølv og pusser lett med grovt papir(80 og nedover). slik at det blir grove riper med sort igjennom. evt en mørkere sølv farge i stede for sort. alt etter som. det er det jeg har sett i allefall:) Svart treverk hørtes egentlig litt stilig ut Det må jeg prøve å finne et bilde av... Pianosvart er en av alternativene ja.. Men vanskelig å bestemme seg altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2009 Akkurat vært og hentet meg dører og dashlister i carbon fra en A4 2.6 liter på bilopphøggeri.. Er mye jobb men fader så fint det blir.. Møller skulle vist ha 14000,- for carbon listene og ebay fant jeg dem til litt over 3000,- UTEN moms og frakt.. Jeg betalte 3000,- for 4 dører med alle listene. De ville ikke selge listene utennom, så måtte kjøpe dørene.. Hva gjør man ikke for at det skal se bra ut?.. Da har jeg ekstra dører i tillegg, he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...