#1 Skrevet Mars 15, 2009 Hei Driver å ser etter sommefelger til min Audi A6 2000 mod. sedan. Har ikke så alt for mye å rutte med akkurat nå, så kan ikke bruke mer enn 10-12000 på komplett pakke. Så driver egentlig å ser etter no brukt.. Har sett lik bil med 18" og syntes egentlig det så litt lite ut..? Bør man kanskje gå for 19"? Er faktisk litt sugen på org. RS6-felger, men de finnes jo bare i 18" om man skal ha det.. Tar gjerne imot tips om konkrete felg/dekk Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 HeiDriver å ser etter sommefelger til min Audi A6 2000 mod. sedan. Har ikke så alt for mye å rutte med akkurat nå, så kan ikke bruke mer enn 10-12000 på komplett pakke. Så driver egentlig å ser etter no brukt.. Har sett lik bil med 18" og syntes egentlig det så litt lite ut..? Bør man kanskje gå for 19"? Er faktisk litt sugen på org. RS6-felger, men de finnes jo bare i 18" om man skal ha det.. Tar gjerne imot tips om konkrete felg/dekk Fredrik Mange flotte felger der ute. Har selv 19" RS6 på min og synes disse passer bilen perfekt, selv om noen synes disse er kjedelige. Kan sende noen "lokkebilder" av min om du er inntr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 Ja gjerne det! Kunne tenkt meg ett bilde rett fra siden om du har? Du har vel ikke no senk eller s-line? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2009 Ja gjerne det! Kunne tenkt meg ett bilde rett fra siden om du har? Du har vel ikke no senk eller s-line? Nei har ikke s-line, men jeg har senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2009 RS6-felg er et sikkert valg til 4B. Selv om det er vanlig og "kjedelig" så tar det seg bra ut. Personlig syntes jeg ikke mindre enn 19" tar seg ut med mindre du har en bred 18"-felg med dyyp kant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...