vw racing klistermerke til frontruta

Anbefalte innlegg

: rock :lurte på hvor jeg kan få taki vw racing klistermerke til frontruta til passaten min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det et slikt merke som min har i frontruta du tenker på?

DSC_0082.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det et slikt merke som min har i frontruta du tenker på?

ja d er sånn jeg tenkte på..pris på d?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må du rive av igjen om du blir stoppa av purken=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et liggende som jeg kjøpte for noen år siden, blir ditt for 250kr + frakt. (samme jeg gav)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er lov å ha tekst der så lenge det ikke dekker mer enn 15% av ruta ;) er mange ruter som har 2 småe sorte streker på ruta ;) du kan ikke gå under dem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må du rive av igjen om du blir stoppa av purken=)

Er lovlig med den teksten for dem går ovenfor de små merkeprikkene som er i ruta så null problem:)

Jeg fikk kjøpt min av jan tore kopperud her på forumet og er den orginale volkswsagen racing logoen. Hør med han eventuelt om han for skaffet en til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men d skal jeg gjøre...hva kånge fint med d i ruta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke love med noe i frontruten untatt det som følger med bilen som ny. Har selv måtte rive av på 2 biler og måtte vise den siste gangen på BT og da spurte jeg om det var lov å ha noe ruta så lenge det var lengere oppe en merke i ruta. Det er ikke LOV i norge fikk jeg bedskjed om da.

Vis noen klarer å gi meg en paragraf på at det er lov fram til de merkene blir jeg glad for da skal jeg krangle med BT igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.