#1 Skrevet Mars 15, 2009 : rock :lurte på hvor jeg kan få taki vw racing klistermerke til frontruta til passaten min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 Er det et slikt merke som min har i frontruta du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 Er det et slikt merke som min har i frontruta du tenker på? ja d er sånn jeg tenkte på..pris på d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 det må du rive av igjen om du blir stoppa av purken=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2009 Jeg har et liggende som jeg kjøpte for noen år siden, blir ditt for 250kr + frakt. (samme jeg gav) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2009 det er lov å ha tekst der så lenge det ikke dekker mer enn 15% av ruta er mange ruter som har 2 småe sorte streker på ruta du kan ikke gå under dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2009 det må du rive av igjen om du blir stoppa av purken=) Er lovlig med den teksten for dem går ovenfor de små merkeprikkene som er i ruta så null problem:) Jeg fikk kjøpt min av jan tore kopperud her på forumet og er den orginale volkswsagen racing logoen. Hør med han eventuelt om han for skaffet en til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2009 (endret) ja men d skal jeg gjøre...hva kånge fint med d i ruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2009 Ikke love med noe i frontruten untatt det som følger med bilen som ny. Har selv måtte rive av på 2 biler og måtte vise den siste gangen på BT og da spurte jeg om det var lov å ha noe ruta så lenge det var lengere oppe en merke i ruta. Det er ikke LOV i norge fikk jeg bedskjed om da. Vis noen klarer å gi meg en paragraf på at det er lov fram til de merkene blir jeg glad for da skal jeg krangle med BT igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...