Hvilke produkter skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Da ville jeg heller kjøpt en brukt kvalitetsmaskin. Søk etter det på forumet til f.eks. detailersclub.no eller bilforumet eller her eller noe sånt ;)

 

Biltemas billigmaskin koster 500kroner og er av flere beskrevet som "helt grei", altså entar jeg at den funker til formålet...vi får se;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å vise litt hva bl.a. Duragloss 105 (renser og beskytter i ett) kan gjøre med en bil.

 

post-589-1237537731.jpg

 

post-589-1237537742.jpg

 

 

Fantastisk shine i den der ja. Håper DG 101 er like bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De produktene du har handlet inn er ikke bergnet for maskin..'

Duragloss produktene er en kjemisk rens og sealer, Megs Scratch X kan brukes med DA/Oscillerende maskin....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De produktene du har handlet inn er ikke bergnet for maskin..'

Duragloss produktene er en kjemisk rens og sealer, Megs Scratch X kan brukes med DA/Oscillerende maskin....

 

OK, trodde de også kunne brukes med maskin, det gjør ingenting - hadde uansett tenkt å gjøre jobben for hånd i første omgang og deretter eksperimentere med maskin...da utgår det "eksperimentet".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.