#1 Skrevet Mars 15, 2009 : klø :hei har 350 chipper til 3b beregnet på full rs2 sats.kjørte 2 uker med orginale 3b dyser og då fikk jeg litt fjusking på høyt turtall,fikk skiftet til rs2 440cc dyser idag og med engang jeg kommer over 0.5 i ladetrykk så begynner den og fjuske som F!!!!. går helt fint på tomgang og opp til 0.5 i ladetrykk, har kjørt boostkontroller i lang tid uten problem og n75 er elektrisk tilkoblet. alt av rør er trykktestet og er tett. Noen forslag? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 Bensintrykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 ja tenker det er der det ligger.skal få montert justerbar bensintrykksregulatoren til uken,har ikke fått opplyst hvilket trykk chippen er beregnet for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 napp av lmm og se om det er forskjell kan være den som kødder og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2009 napp av lmm og se om det er forskjell kan være den som kødder og har prøvd en annen lmm,men kan jo godt være den kødder seg.så litt oljete ut de trådene. har rimelig lyst til og kjøre hiddensprut no og kutte ut de fleste sensorer og møkk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2009 Hvis du har samme bensintrykk på RS2-dysene som på 3B-dysene får du jo alt for mye bensin, RS2-dysene gir jo mye mer på samme trykk enn de du har. Man må jo måle seg fram med bredbåndslambda for å se på AFR når du ikke vet hva du skal ha, nytter jo ikke å stille på trykket i blinde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...