#1 Skrevet Mars 15, 2009 Til bilen min ser jeg på sidene til MECA at det finnes flere typer kupèfilter til min bil, ett vanlig papirfilter, og ett aktiv kullfilter. Hva er forskjellen på dette? Får jeg bedre luft hvis jeg har ett aktivt kullfilter? Det som sitter der nå er så godt brukt at det er ikke mulig å se om det er ett gråaktig filter, eller om det er ett hvitt papirfilter som har blitt gråsvart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 kupefilter tar pollen og støv. aktiv kullfilter tar i tillegg skadestoffer i luften ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 Tusen takk for oppklarende svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 Glemte å spørre om en ting; Hvor ofte skal dette filteret byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2009 30000km:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2009 aktiv kullfilter tar i tillegg skadestoffer . skadestoff ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2009 Kull fjærner lukt enkelt sagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...