Inntrykk og bilder fra Essen!

Anbefalte innlegg

Legg bilder, erfaringer, minner osv Fra Essenturen her.

 

 

Takk for en knalltur alle sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg bilder, erfaringer, minner osv Fra Essenturen her.

 

 

Takk for en knalltur alle sammen!

 

Dette var første gang på Essen for min del, men heller ikke den siste!! Må bare si at dette var STORT STORT STORT! :tilber:

Mange haller og stands å traske igjennom og så mye tøft å se!! Synd lommeboka satt en stopper for hva man kunne ta med seg hjem.

 

Sitter igjen med en hel del inntrykk og minner som gir inspirasjon til å komme seg ut i garasjen og fortsette igjen.

Ble ingen bilder fra meg, men så det var noen som hadde brukt dv-cam'et litt så da får jeg redigere og legge ut en filmsnutt kanskje.. ;)

 

Takk for en kjempetur!! :klapp::klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var også min første gang der, og kan bare beskrives som helt rått.. må oppleves:)

 

takk til alle sammen for en kjempetur.. gleder meg allerede til neste år:klapp:

 

og til dere som har tenkt å være med til neste år. dere for ikke tatt med dere nok penger uansett, så det er bare å begynne å spare;)

 

takk for en kjempe fin tur. bilder kommer senere, ble nesten 200 bilder,så da må jeg gidde å legge de ut et sted, noe jeg ikke har orket enda, men de kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knalltur ja :glad:

 

Bussen funka veldig dårlig som sovesal, ellers var det helt topp!

Å legge kroppen på gølvet redda meg : sove :

 

Synes messa i år var bra.

Kanskje ikke den beste jeg har vært på (tredje gang i år) når det gjelder VW/Audi-biler.

"Bare" VELDIG bra i år ;)

 

Men MYE spennende og inspirerende ellers : sikle :

 

Og muligheten for kjøp av fete deler til glimrende priser var jo helt utrolig!

 

De som var med første gang fikk vel bekrefta at messa er et MUST for alle styling/tuning-interesserte! - eller hva sier dere? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall tur.... hotellet var bedre enn lugarene på båten men det tar vi lærdom av til neste år.... Var som Arild skrev var den veldig bra men jeg ble litt skuffet over at enkelte firmaer hadde med seg de samme bilene som i fjor : nei :

Føltes som jeg hadde bekkenløsning da jeg gikk ut av bussen men det var fort glemt etter prøving av handlede deler hjemme i stua : smil :

Virket som det var en tur folk var fornøyde med så vi får vel kanskje bare begynne med påmelding for neste år med en gang ;)

Takk til Runar for bistand med tysk og som "guide" på messen. Blir ikke like overvelmende når man har vært der før og faktisk husker litt av hva som er hvor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke like overvelmende når man har vært der før

 

Sånn er det jo med alle messer og treff :o

 

Jeg sleit litt med å finne fram etter å ha hatt tre års "Essen-pause" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine bilder blir spart til klubbavisa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kjempebra tur gutter!:)

 

ga virkelig mersmak dette, så håper det blir tur til neste år også!

 

Var som forventet meget stort,mye utvalg og fine priser på deler.

Angrer på at jeg ikke kjøpte mer deler nå, men fikk nå handlet det jeg skulle ha!

 

Takk til Runar Jensen som hjalp til med å fikse fin pris på senkesett og som oversetter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knalltur gutter, uten tvil.

Var jomfrutur til Essen for min del også.. Mye juggel (les lykteutvalg) og neonlys. Men flott å se biler man kun har sett bilder av i blader på nært hold.

Takk for hyggelig følge, og jeg er garantert med på neste års tur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanontur, beina verker og ryggen knirker... Men kjempegøy. Er med neste år jeg... : ja :

 

Tusen takk... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.