#1 Skrevet Mars 15, 2009 Hei, begynt så smått med og bytte pumpa i bilen. Noe jeg ikke heeelt forstår nå inni tanken, pumpa smatt veldig lett opp, men skulle gjerne hatt med "resten" av ramma som den er festet i. noen som har forklaring/tegning eller bilder hvordan man løsner selve braketten fra hele klossen i tanken ? all hjelp mottas med stor takk og ja, jeg skal tømme tanken, er jo nesten full 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 sitter noen haker nedi der. skal bare vri den mot klokka mener jeg så kan du ta den opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 har fått vridd den enhalv runde, men får den liksom ikke opp..... må jeg bruke makt for og få den opp eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 husker ikke å mye du skal vri men tror det er nok..skal bare være å lirke den opp da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2009 husker ikke å mye du skal vri men tror det er nok..skal bare være å lirke den opp da ja stemmer, får tømme den for fuel en av de første dagene også prøve litt til og lirke og vri....om det ikke går vet jeg hvor jeg finner deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2009 låsehakket er ca 5mm..så du skal bare vri den litt mot klokken og dra den rett opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2009 ja el bare dra den makt.. må bygge om hele feste der alikevel hvis du skal ha større pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2009 ja el bare dra den makt.. må bygge om hele feste der alikevel hvis du skal ha større pumpe. jeg har montert 044 i min holder. dimen er den samme, men lengden er forskjellig.. så ville ikke ha ødelagt den uten grunn... Kan legge til at jeg slet noen timer med hodet i bensintanken pga av dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...