Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny antenne til min rs2 ikke pisken men foten/holderen.

På møller sa de at den er ikke å få tak i men jeg kunne komme innom og se på div antenner til andre

vag og se om de så like ut(de hadde måtte gjort dette før)

Noen her som vet hvilken antenne som vil passe på rs2???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjer som meg , gå på høggaren å plukk av ei på en knust s4 ellerl liknande :) Gratis og god som ny.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns rs2en fortjener nye deler:)

Her er den gamle.

rust antenne.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ny på biltema jeg. Kostet 300 kroner og ser veldig lik den originale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ny på biltema jeg. Kostet 300 kroner og ser veldig lik den originale.

Takker:) Passet den?????????

Den er sikkert helt lik orginal.

Jeg kjøpte pisken på møller for ca 4år siden og den ser prikk lik ut som den biltema pisken.

Har også lagt merke til at både europeiske og asiatiske biler har en antennepisk og helt sikkert fot som er lik den jeg har på min rs2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den passer fint til festet i taket men må mekke overgang på selve antennekabelen under lyset i bagsjerommet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne jeg.

Har så og si null signaler på radio i RS2'n. Sjekket at den orginale foten får + spenning når spilleren er på men virker nesten død. Kjøpte en antenne på bilextra uten antenneforsterker i foten men i kabelen og la opp men uten store forskjeller. Mest lyst på å kjøpe en ny orginal med forsterker i foten for å få det 100% som det skal være men hadde den gått ut?

Spilleren er nyere Alpine 9886 (?) men tror ikke det skal ha noe å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg oppdaget at den biltema antennefoten har 45grades vinkel men org rs2 har 30 grader.

Hadde vert kjekt og fått tak i org

Se her http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=29292&highlight=rs2+aerial

Jeg fikk tak i lik vinkel som org på bilextra men vil helst ha den orginale med antenneforsterkeren. Den jeg fikk tak i fungerte ikke noe særlig. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å få det til å bli bra signaler? : klø :

Men har en nabo som jobber på møller som skulle sjekke litt i morra. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet til Biltemas på Nazze, og det ble bra en stund. (du må ha kabelen med strømforsyning i tillegg..) En dag var den like ræva, og jeg måtte til med bytte igjen. Møller skal ha den originale selv om den ner noe dyrere, (fra Hirschmann?) sjekk nummeret mot C4-modellene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sliter med nærmest null signal i radioen jeg og. Jeg har en signalforsterker som ligger under antenna....går og en ledning til bakvinduene som jeg tror er GSM signal. Har RNS-E i bilen nå, og lurer på og skifte til ny antenne og legge opp ny kabel.

Noen som har skiftet hele antenneledningen på RS2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg votex sin i dag. Liten anelse mindre vinkel på den men tror jeg skal overleve om radioen blir i orden. Det er komplett med antenneledning og forsterker med orginal plugg man bare plugger rett i ISO kontakten så det blir remote på den. Se om jeg kanskje får tid til å se på det etterpå i kveld.

Delenummeret på den er 000 051 504 C og koster mellom 4 og 500,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Biltema antenne montert på bil orginal holdes på siden.

Antenne.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg votex sin i dag. Liten anelse mindre vinkel på den men tror jeg skal overleve om radioen blir i orden. Det er komplett med antenneledning og forsterker med orginal plugg man bare plugger rett i ISO kontakten så det blir remote på den. Se om jeg kanskje får tid til å se på det etterpå i kveld.

Delenummeret på den er 000 051 504 C og koster mellom 4 og 500,-

Kjøpt på møller?

Jeg har biltema antenna på 100'n min og det har fungert strålende i 1,5år.

Men på nye A6'en så er det også dårlig, og biltema hadde ikke flere igjen og visste ikke om de fikk inn heller.

Spent på hvordan det blir!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt på møller?

Jeg har biltema antenna på 100'n min og det har fungert strålende i 1,5år.

Men på nye A6'en så er det også dårlig, og biltema hadde ikke flere igjen og visste ikke om de fikk inn heller.

Spent på hvordan det blir!

Møller ja.

Bare dro ledningen gjennom bilen i går og ble bra signaler da iallefall. Skal legge opp skikkelig når jeg får tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller ja.

Bare dro ledningen gjennom bilen i går og ble bra signaler da iallefall. Skal legge opp skikkelig når jeg får tid.

Åssen var lengden på kablene? Tror du de holder til en A6 C4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen var lengden på kablene? Tror du de holder til en A6 C4?

5,5 meter skal kabelen være, så holder nok til det meste den. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Biltema antenne montert på bil orginal holdes på siden.

Der har du omtrent den forskjellen jeg har nå med votex sin vs den orginale RS2 antenna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.