#1 Skrevet Mars 15, 2009 Hei! Har en 03 A6 avant hvor vindusviskeren bak er blitt supertreg. Liksom ikke noe futt i den lenger. Noen som har erfaring med det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 vanninntrenging inn i pussermotor som fører til rust og tregheter i motoren:) Har i allefall jeg vært borti på disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 vanninntrenging inn i pussermotor som fører til rust og tregheter i motoren:) Har i allefall jeg vært borti på disse. Og dette kureres kun ved bytte av motor eller kan man smøre opp den gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2009 Og dette kureres kun ved bytte av motor eller kan man smøre opp den gamle? Det er det vel bare en måte å finne ut av ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2009 hadde vel byttet den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2009 Det er det vel bare en måte å finne ut av ! Hehe, ja det har du rett i! Men tenk om man slapp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2009 hadde vel byttet den Det var nok det jeg regnet med... Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...