#1 Skrevet Mars 15, 2009 Min 2000 modell a6 1,8tq sliter med å starte etter jeg har kjørt med den av og til, noen som har tips eller opplevd dette? dette har skjedd meg 3 ganger på 3 dager. Er ute å kjører så går jeg fra bilen i 2-30 minutt å når jeg da skal ut å kjøre igjen så starter ikke biler bare står å "kjinner". Bilen fjusker ikke ellers å merker ikke noe under kjøring, får heller ikke opp noen feilmedling når dette skjer. Tviler på at det er bensinpumpa for da ville jo bilen fjusket ellers, noen som har en pekepinne å komme med? LMM? Tennpluggene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2009 Er den ikke etter i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 Er den ikke etter i det hele tatt? hva mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2009 når du kinner den på starteren, er den "etter", eller er det hundre prosent dødt utenom at motoren går rundt på starteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2009 Den er død da, prøvte en 15 ganger etter en annen, men ga opp å forlot bilen i 1 - 2 timer å da starter den på første forsøk helt normalt. Ganske merkelig at dette skjer kun etter at bilen er kjørt varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2009 Bensinfilter? Kondens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2009 kan godt være, men har ikke noe å si på være når dette skjer, men skal ha den inn på service asap nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2009 Høyrest iallefall ut som den ikkje får bensin da. Og kan vere filteret som er tett , men litt rart på ein ny bil.... Kan no også vere sensora da sida den ikkje vil starte når den har gått seg varm. Regnar med ein liten VAG-Com skal kunne finne ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...