Noen som har sett ytter-ringer til BBS i kvarte tommer ??

Anbefalte innlegg

Har titta å leita en del etter ytter-ringer til BBS i kvarte tommer. Iclair og "alle" andre som selger til BBS har som oftest 1" 1,25" 1,5" 2,0" og 2,5". Kunne gjerne tenkt meg noe imellom der også men ikke funnet det. For eks. 1,75 eller 2,25 toms ytter-ringer,hvis noen vet om et firma som selger slikt så hyl ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 6millimeter mellom en 1.25" og en 1.5" og 13millimeter mellom en 2" og 2.5"

Hvis du ikke klarer å hente inn det på camber eller valsing, ville jeg seriøst vurdert noe annet enn BBS Herpes, Pålern.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bredde de maks av det som går selv med camber og valsing ;) Da kan 13 mm være mye det når man skal strekke strikken.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bredde de maks av det som går selv med camber og valsing ;) Da kan 13 mm være mye det når man skal strekke strikken.......

Dette kalles vel " Jåleri"..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vrengt av dekka igår å målt ytter-lippene. Fremfelgene hadde 2 toms lippe mens bakfelgene hadde 2,5 toms lippe. Skulle vel bli 2,5 toms foran og 3 toms bak da.....;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.