#1 Skrevet Mars 16, 2009 Skal selge felgene mine til en fyr i Ålesund. Han har golf 3 gti det er 5x100. Passer mine Polo gti felger på bilen hans da? er det samme innpress? Håper det er noen som kan svare: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2009 Kan ikke tenke meg noe annet en at det skal gå fint. Hva er inpresset på dine da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2009 Jeg er faktisk ikke sikker. hehe så peiling har jeg på felger:( Men skal ta en tlf å sjekke det opp. Takk for raskt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2009 Volkswagen Golf III Gti ET38 Polo 6n etc ET35 Det er små forskjeller, skal ikke være noe problem detta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2009 Volkswagen Golf III Gti ET38Polo 6n etc ET35 Det er små forskjeller, skal ikke være noe problem detta. Polo 6N har 4x100,polo 9N som Chris har er det 5x100 på Mener de originale GTI felgene i 6,5x16" til poloen din har Et 43 eller ET 38 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2009 9 og 6 er da samme tallet, bare opp ned? Uansett om det er ET 43 eller 38 så går de fortsatt på golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2009 trur ikke det skal by på de store problemene nei:)er såppass smale felger så det er jo ikke noe fare mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...