Ble Rs2 levert med dette interiøret?

Anbefalte innlegg

Fått dette bilde av et rs2 interiør, selger mener det er orginalt. Jeg har aldri sett det før og trodde alle ble leverte med Recaro. Kan noen avkrefte/bekrefte?

rs2int.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle jeg har sett er med recaro/skinn iallefall.. De har vel annet ratt også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det rattet der finnes i 94 modellene ihvertfall. Eneste jeg har å bidra med desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at rs2 bare blei levert med recaro sports seter enten i hel skinn eller skinn/alcantara

i det bildet du viser ser ut som helt vanlige seter fra f.eks audi 80

rs2 seter ser slik ut

30_885843300.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dette er ikke noe RS2 interiør. De ble kun levert med Recaro seter, og det eneste valget du hadde var om du ville ha med eller uten alcantara.

På nordicaudi.com ligger den originale salgsbrosjyren på RS2en, og der står akkurat det samme.

Engelsk salgsbrosjyre fra 94

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dette er ikke noe RS2 interiør. De ble kun levert med Recaro seter, og det eneste valget du hadde var om du ville ha med eller uten alcantara.

På nordicaudi.com ligger den originale salgsbrosjyren på RS2en, og der står akkurat det samme.

Engelsk salgsbrosjyre fra 94

 

 

 

Ja, det er vel det jeg trodde. Veldig merkelig å bytte interiøret i såfall. Selger påstår at bilen er en orginal Rs2, skal få ch.nr i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at det gikk an å få bestilt en bil med de flate standardsetene om kjøper av en eller annen absurd grunn ønsket det, de mest utrolige kombinasjoner kan dukke opp fra tid til annen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel lettere å tro at seten har funnet veien til en annen bil før salget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke si at det er turbotryks måleren som er teipet fast på dasjn???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er vel det jeg trodde. Veldig merkelig å bytte interiøret i såfall. Selger påstår at bilen er en orginal Rs2, skal få ch.nr i kveld.

 

Legg ut chassisnr så kan man fort sjekke hva den er levert med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut chassisnr så kan man fort sjekke hva den er levert med

 

Chassinr:WACZZZ8CZRZ000767

 

Stemmer jo at det er en orginal rs2 da...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chassinr:WACZZZ8CZRZ000767

 

Stemmer jo at det er en orginal rs2 da...?

 

Er en org RS2 ja,1994 modell ganske tidlig produsert (juni 94)

Og iflg prkodene er den levert med Skinn "Seidennappa" og Recaro sportsstoler

Vet at man kan spesialbestille mye rart fra Audi men tviler på at det var mulig å få plain simple audi 80 stoler i en RS2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvilke pris det er snakk om for den der? Burde være billig med et audi80 interiør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til at den har korrekte dørtrekk (95-) og sorte dørhåndtak, og dørtrekk har samme stoff som stolene. Skal ikke se bort ifra at en eller annen sær tysker som bestilte bilen nyville ha dette fremfor recaro pga komfort.. (tyskere er sære!)

 

 

Det skal godt gjøres å finne ett interiør (airbag og nøttetre) som matcher årsmodell og bytte over dette komplett, merkelig om noen skulle ta seg bryet med å bytte ut HELE interiøret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være noe rart der ja, min S6 Plus har ifølge produksjonslappen et helt annet interiør enn den egentlig har (det står sort interiør på fabrikkslappen), og så er det klistret inn "Sonderausstattung quattro GmbH" og noen koder til, som angir det interiøret den har. (som er beige nappaskinn, hvor ALT av smådetaljer også er beige unntatt girmansjett og øverste halvdel av dashbord)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til at den har korrekte dørtrekk (95-) og sorte dørhåndtak, og dørtrekk har samme stoff som stolene. Skal ikke se bort ifra at en eller annen sær tysker som bestilte bilen nyville ha dette fremfor recaro pga komfort.. (tyskere er sære!)

 

 

Det skal godt gjøres å finne ett interiør (airbag og nøttetre) som matcher årsmodell og bytte over dette komplett, merkelig om noen skulle ta seg bryet med å bytte ut HELE interiøret..

 

Men det rattet der fant man såvidt jeg vet bare i 94-modellene, fra og med 95 kom det "nye" airbagrattet som er 3-eiket. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe muffins her ja, dashen er den siste typen, samme med dørsidene, mens rattet er den tidlige utgaven. hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være uendelige grunner til at dette er skiftet. Vannskader (eller andre væsker), brann/røyk/sot skadet, en eller annen smarting som trengte penger og byttet interiøret mot ett kjipere + penger osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg merke til at den har korrekte dørtrekk (95-) og sorte dørhåndtak, og dørtrekk har samme stoff som stolene. Skal ikke se bort ifra at en eller annen sær tysker som bestilte bilen nyville ha dette fremfor recaro pga komfort.. (tyskere er sære!)

 

 

Det skal godt gjøres å finne ett interiør (airbag og nøttetre) som matcher årsmodell og bytte over dette komplett, merkelig om noen skulle ta seg bryet med å bytte ut HELE interiøret..

 

Ja, dette er en snodig kombo altså. Men som tidligere nevnt er enkelte tyskere utrolig snåle....men denne bilen er jo langt mindre verdt (i mine øyne) med det interiøret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvilke pris det er snakk om for den der? Burde være billig med et audi80 interiør..

 

 

Hadde bilen hatt riktig interiør hadde jeg nok tatt turen. Bilen er billig, 80000 SEK. Ligger på blocket.se. Slå til den som vil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme interiør som på min A4 B5 '97. Ikke mye og skryte av akkurat, misliker fargekomboen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes jo de mennesker som faktisk ikke liker sportsseter, eller syns sportsseter blir for trange å sitte i, så at bilen kan ha blitt levert med komfortseter fra fabrikk er jo faktisk ingen umulighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes jo de mennesker som faktisk ikke liker sportsseter, eller syns sportsseter blir for trange å sitte i, så at bilen kan ha blitt levert med komfortseter fra fabrikk er jo faktisk ingen umulighet.

 

Isåfall har Quattro GmBh da demontert skinnsetene og satt i de andre for prkodene indikerer Recaro seter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.