#1 Skrevet Mars 16, 2009 Hei. Har i den siste tiden opplevd at det er begynt å komme frem noen lyder under kjøring.. Akkurat som det romler litt i noe driv eller endeled forran. Lyden er der svakt hele tiden men blir framprovosert ved sving. Spesielt mot venstre. Dette også i fart på 80 km/h Har vært på verksted men de fant ikke noe slark i forstilling etc. og mansjettene var hele i følge dem,. Men jeg tror liksom at det er drivleddet men vet jo ikke da.. Har noen kneppe lyder når jeg kjører på humpete vei og ujevn vei også, samt at det knepper litt i rundkjøringer etc. Noen forslag? Mvh pk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2009 Høres ut som drivknute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2009 Multilink opphenge er vel ei stor mulighet også. Gå laus med spett og kubein så finn du nok et eller anna som er slark i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2009 Ja glemte multiknirken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2009 Takk. Skal notere ned dette.. kan også nevne at det piper i rattet når jeg svinger i lav hastighet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2009 det siste der er nok bare rattmusa som vrir seg i smerte:) Har samme selv, lurer på om tannstanga må ut, er det ikke en mansjett der som bruker å slites, gi slik lyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2009 Har et annet problem også som er i tilleg til dette med forstillling etc. Motor og bil rister. Ofte mer etter en kjøretur. Andre ganger ikke, men hva kan dette være?? Har også kjent at det pulserer ved clutsh pedalen når jeg trykker den litt ned. Hva kan dette være? Veldig gira på å finne ut av dette:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...