pris på fjerning av rust og lakkarbeid

Anbefalte innlegg

hei har en passat stasjonsvogn 89, som trenger litt oppussing fjerning av noe rust og ny lakk..:):):)

hvor kan jeg gå for å få en bra pris: klø :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilder av størrelsen på rusta? evt. beskrivelse på hvor og hvor mye rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også ett godt tips å nevne hvor i verden du holder til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilder av størrelsen på rusta? evt. beskrivelse på hvor og hvor mye rust?

 

nei det er rundt hele bilen litt her og litt der....ta gjerne og ring...90192127

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er nok ikke så dumt...hehe..joda jeg bor på jessheim...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er foresten på jakt etter en front ..hva kan passe til passaten en 89 mod.. fra andre vw ....noen som vet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor påkoste noe særlig på en så gammel Passat ? Jeg ville bare kjørt det den var god for og slengt den på skroten ;) Tror ikke det finnes så voldsomt mye pynt til 89'ere uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi snakker om hjerte for vw her .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært koselig med posetive meld her da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er man interesset nok så finnes det mye ...eller hva????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har masse brukbare deler til deg til salgs hvis du er int. karosseri deler og det som er. Hellakkering + rustfjerning på et sånt karosseri går fort opp i 25000 + + tenker jeg såfremt det skal gjøres hos et firma med kvittering. Spørs jo såklart hvor ille det er og hvor mye av bitene som evt kan byttes. Farge det er på ting osv osv.

 

Min tråd med deler som jeg har til salgs. Stort sett alt av karosseri deler er rimelig rustfrie såvidt jeg vet om i hvertfall.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148108

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva tar du for rustfjerning lakk uten tak...hva har du av deler...må byte bakluka fjerne lister rundt hele ....hva hvis jeg gjør en del selv og hvor bor du...??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med og ringe deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hamar er ikke langt unna da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva har du av deler da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med en tilbake meld..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

følg linken han laut so ser du ka han har av deler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med en tilbake meld..

 

Å forvente tilbakemelding innen 20 minutter er vel kanskje litt optimistisk ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, først og fremst sitter jeg ikke på forumet hele dagen og venter på å svare folk.

 

for det andre kan man ikke bare gi en pris på rustfjerning og lakkering ved å stikke fingern i jorda. Bilen må besiktiges og vurderes deretter. Ikke engang bilder kan gi en anntydning til pris.

 

Min Passat som jeg pusset opp igjen nå hadde minimalt med rust (ikke noe som måtte sveises) og div bulker. Skulle vi tatt denne her på jobben hadde det kostet nærmere 30000,- med et greit resultat. Da er det man må spørre seg om man syns bilen er såpass spesiell at man faktisk ønsker å koste på en gammel passat såpass mye. (jeg betaler såklart ikke denne prisen da jeg gjorde det meste selv)

 

Jeg har ingen mulighet til å gjøre en sånn jobb for andre personer da det ikke er noe jeg driver med til vanlig. Ei heller tar vi svartjobber her.

 

Derimot har alle VW-AUDI Club medlemmer gode priser her.

 

Når det kommer til deler har du fått tilbakemelding i salgstråden av delene mine.

 

Mvh Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.